Betalen
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank.
Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank.
Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening.
Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:
- Selecteer je bank
- Klik op ‘Volgende’, hierdoor kom je op de pagina ‘Bestelling controleren en versturen’
- Nadat je op ‘Bevestigen en doorgaan naar iDEAL’ klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
- Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
- Rond hier je betaling af
- Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de Zeba Collection website.
Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling - Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging
Bij Zeba Collection heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:
Het kan voorkomen dat je niet altijd gebruik kunt maken van alle bovengenoemde betaalwijzen, ook wanneer dit bij eerdere bestellingen wel het geval was.
Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald van welke betaalmethoden je gebruik kunt maken. Hierbij wordt geen rekening gehouden met je bestel-en betaalgeschiedenis. In dat geval kun je gebruikmaken van één van de andere betaalwijzen
Je vind het bestelnummer van je bestelling in de bestelbevestiging die je van ons per e-mail ontvangen hebt.
Om je betaling alsnog correct te verwerken, hebben wij de juiste gegevens nodig.
Daarom verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld als je contact met ons opneemt het liefst zoveel mogelijk informatie. Ten minste je bestelnummer, klantnummer en rekeninghouder van de rekening waarmee je betaald hebt.